Nie wiesz jaką smycz reklamową wybrać?

Pomożemy i doradzimy w kwestii doboru akcesoriów i przygotowania do druku.

Smycze reklamowe to niskobudżetowe rozwiązanie promocyjne dla własnego biznesu. Stanowią one znakomity pomysł prezentowy dla kontrahentów oraz klientów firmy, za pomocą którego można pokazać, że są oni dla nas ważni, a także jak bardzo cenimy wzajemną współpracę. Co więcej, wręczając smycze reklamowe, zwiększa się rozpoznawalność własnej marki, a tym samym – w dłuższej perspektywie – potęguje zysk. Zainteresowany? Dążymy do tego, aby w ofercie Fabryki Smyczy można było zakupić te gadżety jak najtaniej na rynku! Dlatego nasze akcesoria mają niezwykle atrakcyjne ceny. Jako producent smyczy reklamowych zwracamy również uwagę na ich jakość oraz trwałość, a te są znakomite! Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą smyczy i wyboru modelu, który w 100% spełnia indywidualne oczekiwania, a jednocześnie można go nabyć tanio.

zdjęcie przedstawiające Smycz z karabińczykiem
01

Smycz z karabińczykiem

Smycz z karabińczykiem cieszy się największą popularnością wśród klientów poszukujących praktycznego i niedrogiego środka do promocji swojej firmy lub marki. Metalowy karabińczyk umożliwia łatwe mocowanie smyczy do różnych przedmiotów, a dodatkowo występuje w kilku kolorach oraz modelach.

02

Smycz z karabińczykiem i klamerką

Smycz z karabińczykiem i klamerką podzielona jest na dwie części – tę dłuższą oraz odpinaną część krótszą, zakończoną np. karabińczykiem.

Domyślnie stosujemy srebrny karabińczyk typu rybka oraz czarną plastikową klamerkę, którą możemy zamienić na inny wariant, np. plastikową, kolorową klamerkę lub tę w całości wykonaną z metalu. Dodatkowym, nietypowym akcesorium jest otwieracz środkowy, którego można używać zamiennie z klamerką.

03

Smycz z karabińczykiem i bezpiecznikiem

Smycz z karabińczykiem i bezpiecznikiem, tzw. smycz bezpieczna, zawiera karabińczyk oraz złączkę bezpieczeństwa mocowaną zazwyczaj na karku, która rozrywa się w przypadku zbyt dużego naprężenia smyczy. W tej wersji istnieje również możliwość dodania uchwytu na telefon lub kółka.

Smycz ta idealnie sprawdzi się szczególnie dla pracowników produkcyjnych, zwłaszcza tam, gdzie istnieje ryzyko wciągnięcia smyczy przez ruchome elementy maszyny.

04

Smycz z karabińczykiem, klamerką i bezpiecznikiem

Smycz reklamowa – wyposażona w karabińczyk, klamerkę oraz bezpiecznik – stanowi kompleksowe narzędzie promocyjne o wysokim stopniu funkcjonalności, a także bezpieczeństwa. Zarówno karabińczyk, jak i klamerka występują w różnych rodzajach oraz kolorach, które mogą być dobrane według preferencji klienta.

Wszyty na szyi bezpiecznik umożliwia szybkie odłączenie smyczy, w przypadku gdy istnieje jakiekolwiek ryzyko zagrożenia zdrowia dla osoby noszącej ją. Jeśli chodzi o funkcję klamerki, to dzieli ona smycz na dwie części.

05

Smycz z miarką

Smycz z miarką to praktyczne rozwiązanie ze względu na zadrukowanie jednej ze stron miarką, dostarczającą użytkownikowi orientacyjnego pomiaru. Nadruk na drugiej stronie smyczy jest personalizowany, co pozwala na umieszczenie logo, hasła reklamowego czy informacji o firmie.

Aby wygodnie korzystać z miarki, zwykle stosuje się plastikowy bezpiecznik wszyty z boku, dzięki któremu w łatwy sposób można rozpiąć smycz, umożliwiając użytkownikowi szybki pomiar odległości na długość ok. 100 cm. Należy jednak pamiętać, że miarka nie jest precyzyjnym narzędziem mierniczym. Zakończeniem smyczy może być karabińczyk w wybranym modelu i kolorze.

06

Smycz z dwoma karabińczykami

Smycz z dwoma karabińczykami przeznaczona jest do zaczepienia identyfikatorów. Dwa uchwyty skutecznie eliminują problem obracania się etui, co czyni tę smycz idealną na konferencje, targi czy szkolenia. Dostępne w ofercie różnorodne kolory i modele zaczepów pozwalają dostosować smycz do indywidualnych preferencji.

Istnieje możliwość wyposażenia smyczy w bezpiecznik, który w przypadku nadmiernego naprężenia ulegnie rozerwaniu.

07

Smycz naszywana

Smycz naszywana charakteryzuje się dwoma taśmami zszytymi ze sobą, w wyniku czego ich grubość jest większa w porównaniu do standardowych modeli. Wynosi ona około 1,2 do 1,4 mm dla smyczy klasycznych, podczas gdy dla naszywanych jest to aż 2,4 do 2,6 mm. W przypadku tego rodzaju smyczy projekt nieco różni się od tradycyjnych, ponieważ wyróżniamy dwie taśmy: spodnią, czyli bazową, oraz wierzchnią. Smycze naszywane występują w dwóch rodzajach:

  • smycz naszywana standardowa: taśmę bazową stanowi tu ta tkana z kolorowej przędzy (dostępne kolory taśm spodnich w zakładce OFERTA). Zadruk jest jednostronny, widoczny tylko na zewnętrznej stronie taśmy wierzchniej. To najbardziej popularny oraz ekonomiczny typ smyczy,
  • smycz naszywana – sublimacja na sublimację: zadruk odbywa się zarówno na taśmie wierzchniej na zewnętrznej stronie, jak i na taśmie spodniej na wewnętrznej stronie. Ten typ smyczy charakteryzuje się dwustronnym zadrukiem, co sprawia, że jest bardziej ekskluzywny oraz droższy.

Smycze naszywane są dostępne z takimi samymi akcesoriami jak w przypadku klasycznych propozycji.

08

Smycz bez nadruku

Smycz bez nadruku jest praktycznym rozwiązaniem, łączącym atrakcyjną cenę z szybką dostępnością oraz wszechstronnością zastosowania. Produkt powstaje z gotowej, barwionej taśmy, którą tniemy i starannie wszywamy akcesoria. Dzięki temu proces produkcji jest zoptymalizowany, co skraca czas oczekiwania na gotową smycz.

Taśma dostępna jest w 18 kolorach z możliwością zastosowania pełnej gamy akcesoriów takich jak przy smyczach klasycznych. Jedną z głównych zalet smyczy bez nadruku jest ich uniwersalność i możliwość wielokrotnego wykorzystania.

Smycze bez nadruku
Formularz kontaktowy
5 najlepszych gadżetów promocyjnych

    Administratorem danych osobowych jest Fabryka Smyczy Paweł Kolarczyk, Daniel Żołądek s.c., 34-650 Tymbark 269 (woj. małopolskie), NIP: 737-220-24-36. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Polityki Prywatności i akceptuję jej postanowienia.